Esileht Tutvustus Tegevus Looming Teenused ▾ Koostöö Kontakt In English
Kestus: 08.14 kuni 01.10.14

Tallinna Spordi- ja Noorsooamet, Linnalabor ja Arhitektuuri Huvikool korraldavad Tallinna Noortenädal 2014 raames esimese koolinoortele (vanuses 12-18a) suunatud arhitektuurikonkursi "Unistuste koolimaja."

Projekti toetavad Tallinna Spordi- ja Noorsooamet, Eesti Kultuurkapital, Viru Keskus, Digiprint OÜ, Eesti Arhitektuurimuuseum, Tallink, Rahva Raamat ja Varrak.

Tallinna Noortenädal 2014  Eesti Kultuurkapital Viru Keskus Digiprint Eesti Arhitektuurimuuseum Tallink Rahva Raamat Varrak

FAILID
2015: 1 2014: 1 2

KOOLINOORTE ARHITEKTUURIKONKURSS 2015

11.mär   | projektis Arhitektuurikonkurss “UNISTUSTE KOOLIMAJA”   |   sisestas epp

2014. a sügisel toimus Eesti esimene kooliõpilastele suunatud arhitektuurikonkurss “Unistuste koolimaja”. Kuna konkurss osutus väga edukaks - kokku laekus üle Eesti 146 tööd - ja õpilased pakkusid välja vahvaid ideid koolimajadest, siis kutsub sel aastal Linnalabor koolinoori (5-12. klass) kaasa mõtlema koolimajast väljapoole ehk sellele, milline võiks olla nende unistuste koolihoov.

Koolimajas on justkui kõik õppimiseks vajalik olemas - on klassiruumid, koridorid ja sööklad, kuid tihti jääb puudu kohtadest, kus õpilased saaksid isekeskis vahetundidel sisukalt aega veeta. Võimalusi põnevateks ja mängulisteks tegevusteks võiks pakkuda koolihoov. Seega palume konkursi käigus õpilastel visualiseerida, kuidas ja millisteks tegevusteks sooviksid õpilased koolihoovi kasutada.

Konkurss toimub septembris. Täpsemad tingimused, juhend ja abimaterjalid avaldatakse augustis ning konkursitööde esitamise tähtaeg on 4.oktoober. Parimaid töid saab taaskord näha näitusel, mis toimub Tallinnas ning loomulikult on ka sel aastal parimatele auhinnad.



 
 
2015: 1 2014: 1 2

.Creative Commons License  

MTÜ Linnalabor   2009-   |   Telliskivi 60A, Tallinn   /   juhatus [ät] linnalabor.ee

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License

#